Powrót do przeszłości

Wcześniej pojawiła się miłość do Mazur i żeglarstwa niż nauczyłam się pływać w pław. Wcześniej opanowałam sterowanie omega niż pływanie żabką. Ciekawe zjawisko. Żeglarstwo, to coś co mnie kręci. Styl, klasa i elegancja. Piękne żagle na wietrze. O tak miłość trwa choć na odległość. Lata spędzone na łódce na Mazurach pozostawiają ślady. Tak się wszystko potoczyło, że żeglarstwo nadal mam w sercu ale czynnie go nie uprawiam.
Tak sobie było, aż do chwili gdy zaproponowano mi współpracę. Współpraca dotyczy moich dwóch pasji żeglarstwa i rękodzieła. Co z tego wyszło w praktyce?
Co mogło wyjść? Żeglarska biżuteria. Na rynku znam jedno profesjonalne miejsce w którym można kupić tematyczną biżuterię i inne gadżety typu kubki, koszulki.
Biżuteria dla żeglarzy, ratowników, pasjonatów morza i jezior mojego projektu dostępna jest na 24ratownik.pl

Dostępna jest tam również biżuteria z paracordu, survivalowa. Inspirowana filmami jak również wszystkim co na otacza. To dopiero początek.  





Bransoletki bez zapięcia. Regulacja długości następuje poprzez węzeł przesuwany.





Bransoletka wykonana z woskowanego sznurka z kołem life ring dla ratowników

Bransoletka wykonana z linki spadochronowej (paracord) z szeklą omega. Bransoletka zawiera co najmniej 2,5 metra linki, która może być pomocna w trudnych sytuacjach.



Bransoletka, której główny motyw stanowi kotwica. Jest to również efektowne zapięcie.


Bransoletka z różowego paracordu, która świeci w ciemności. Splot typu cobra z mocnym, plastikowym zapięciem. Bransoletka ma 2,5 metra długości linki.


Bransoletka z różowego paracordu, która świeci w ciemności. Splot typu Mad Max. Bransoletka ma 2,5 metra długości linki. Zapięcie w postaci efektownego węzła.




Pozdrawiam i zachęcam do komentowania.
Znajdziesz mnie również na:
Facebook
Instagram
Sklep Internetowy

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje i zapraszam