Peyote stitch, zakładka do książki

Zawsze planowałam zrobić bransoletkę czarną ze złotym ornamentem. Długo szukałam natchnienia w sieci dokładnie wiemy gdzie. Znalazłam. Przepiękny wzór, płatny. Cena w stosunku do jakości minimalna. Chęć posiadania bransoletki była tak silna, że kupiłam wzór w sklepie internetowym, który miał zawieszoną działalność. Załoga sklepu była tak wyrozumiała, że ma to. 
Podczas pracy moja córka zawładnęła mną całkowicie i zrobiłam dla niej zakładkę do książki zamiast bransoletki.
Dodam tutaj, że moja córka czyta ogromne ilości książek i prowadzi bloga w tym temacie. Zakładka poniżej, a blog dla chętnych tutaj.






Pozdrawiam i zachęcam do komentowania.
Znajdziesz mnie również na:
 Facebook
 Instagram
 Sklep internetowy

CONVERSATION

11 komentarze:

Serdecznie dziękuje i zapraszam