Umiem robić na szydełku

Poprzednio pisałam, że umiem robić na drutach. Okazuje się, że na szydełku też umiem.  Potrzeba była tak silna, że się nauczyłam, sama. 
Niestety dawno nie zrobiłam nic nowego, a zdjęcia zamieszczone poniżej są wykonane dawno temu i jeszcze kiepskiej jakość. Nie, przepraszam robiłam, pelerynkę i woreczek na komunię i wtedy postanowiłam, że zrobię coś dla siebie na szydełku co nie będzie sznurem szydełkowo-koralikowym. Jak widać po moim blogu koraliki i sznury koralikowe pochłonęły mnie całkowicie. 

Pierwsze zdjęcie przedstawia wspomnianą wyżej pelerynkę i woreczek komunijny. Robiłam to z głowy bez schematu i robiło mi się to cudownie. Podobno właścicielka zachwycona. 




Drugie zdjęcie przedstawia komplet dla lalki. Sukienka torebka i kapelusz. Powstało jeszcze bolerko, które nie doczekało się uwiecznienia na zdjęciu. Wzór kompletnie mojego autorstwa, który powstawał podczas wykonywania pracy.



Trzecie zdjęcie to kremowy sweter/bluzka nazwa dowolna powstał jako moja wersja popularnej kiedyś bluzki oferowanej przez jedną firmę z odzieżą wysyłkową. Ta bluzka wykonana jest jedynie na motywach swetra zamieszczonego w gazecie. Bluzka ma raglanowe rękawy wszywane oddzielnie. 

Czwarte zdjęcie to serwetka wykonana ze wzoru umieszczonego w jednej z popularnych gazet dostępnych na rynku. Mała modyfikacja została wykonana oczywiście i ta jest okrągła a wzór był na owalną. Co zrobić, taka karma lubię indywidualizować wzory. 



CONVERSATION

1 komentarze:

Serdecznie dziękuje i zapraszam