Naszyjnik z chwostem

Rękodzieło to moja pasja od dziecka. Kiedyś robiłam wyłącznie odzież na drutach później ozdoby dla domu na szydełku . Od 6 lat fascynuje mnie to wszystko na nowo. Jest to relaks, odskocznia od rutyny i całego otaczającego mnie świata. Podczas pracy wykonuję zdjęcia z etapów tworzenia poszczególnych projektów, ponieważ często spotykam się z pytaniami czy to faktycznie jest w całości wykonane ręcznie, a nie z rurki cięte czy kupione w sklepie.  
Dziś można u mnie zobaczyć jak powstaje koralikowy chwost. Wykonywałam go na podstawie opisów zamieszczonych tutaj.
Praca przebiegała bardzo spokojnie. Najważniejsze jest podejście systemowe. Trzeba wybrać kierunek w którym się podąża i cały czas postępować ta samą drogą.  Trzeba również przygotować sporą liczbę koralików w celu uzyskania oczekiwanego efektu. Na mojego chwosta przeznaczyłam opakowanie koralików preciosa 2.2 mm w ilości 50 g. Naszyjnik wykonany z drutu jubilerskiego i koralików, nawleczonych w odpowiedniej sekwencji pasującej do chwosta.
Tak mi się spodobało wykonywanie i uzyskany efekt końcowy, że zdążyłam wykonać kolejny naszyjnik z chwostem. Ten utrzymany w tonacji czarno-złotej ze złotymi końcówkami. Sprawdziłam również jaki będzie efekt jak dodam kulkę wykonaną z koralików techniką peyote.

Poniżej gotowy naszyjnik z chwostem i etapy jego powstawania.






CONVERSATION

4 komentarze:

Serdecznie dziękuje i zapraszam