Drut pamięciowy i koraliki


Długo opierałam się przed robieniem bransoletek na gumce czy na drucie pamięciowym. Widzę jednak społeczne zapotrzebowanie na tego typu biżuterię. Cechuje ją łatwość zakładania i zdejmowania. Kolejna sprawa dotyczy również tego, że jest ona efektowna. W ramach testowania takiego sposobu wykorzystałam agaty zakupione na giełdzie minerałów jak również koraliki szklane. 
Agaty maja dla mnie szczególne znaczenie sentymentalne. Poniżej przedstawiam zestaw z agatów i koralików szklanych. 
Dodatkowo jeszcze moim marzeniem było ozdabianie biżuterii którą wykonuję własną zawieszka z logo i napisem. Nie miałam pojęcia, że to jest takie trudne do zrealizowania. Opcje które sprawdzałam były bardzo kosztowne i trzeba było zamówić ogromne ilości. Nawiązałam jednak współpracę Panią Kingą, która zaoferowała mi zawieszki z laminatu. Zaleta: lekka, ładna i efektowna. Moja biżu została w nie wyposażona. I jak się podoba? 





CONVERSATION

1 komentarze:

Serdecznie dziękuje i zapraszam