Chusta Spring Wood i druty

W ubiegłym roku pierwszy raz zrobiłam chustę na drutach. To dziwne zważywszy na to, że na drutach robię od dziecka. Z jakiegoś powodu jednak uznałam, że chusty na drutach są trudne.

To prowizoryczne nabieranie oczek, łączenie ich w całość, ogromne ilości oczek jak praca się powiększa, długie druty z żyłką no same kłopoty. Ale miarka się przebrała. Chęć posiadania wygrała.

Wykorzystałam wówczas domowe zasoby włóczki i  mnie zafascynowało to robienie. Zaczęłam szukać innych dostępnych wzorów, a natrafiłam na bardzo ciekawe motki, kolorowe motki. 

Jak pisze producent „Kolorowe motki ombre to unikatowa ręcznie nawijana włóczka z długimi przejściami kolorów. Motki są zwijane ręcznie w ten sposób, że zmiana koloru następuje nitka po nitce tworząc efekt ombre. Najbardziej popularne są Kolorowe motki bawełniano - akrylowe”.

Tematem akrylu zajmę się w odrębnym poście ale łatwo nie będzie.

Chusta, którą tutaj chce zaprezentować to Spring Wood Shawl by Denise Bartels. Wzór dostępny na ravelry link https://www.ravelry.com/patterns/library/spring-wood-shawl



Chusta Spring Wood 

Jest to największa chusta jaką zrobiłam bo zgodnie z informacją podaną w opisie wzoru na chustę potrzeba 1500 m włóczki bo chusta ma 208 rzędów. Czas wykonania w moim przypadku jest trudny do podania ponieważ robiłam ją równocześnie z innymi projektami.

Wymiary chusty patrząc na środek chusty to długość 95 cm, szerokość lub inaczej można też określić rozpiętość 190 cm po blokowaniu ale to blokowanie nie było takie jak lubię bo miejsce do blokowania zajęła choinka i musiałam sobie radzić inaczej.

Chusta wykonana jest z kolorowego motka numer 83 z 4 nitek zakupionego tutaj https://kolorowewloczki.pl/pl/p/Kolorowe-motki-kol.-83/850 pierwotnie zamówiłam 1200 m ale później zamawiałam ostatni kolor aby dokończyć projekt.

Chusta na spacerze po Krakowie


Chusta Spring wood spacer po Krakowie 




Pozdrawiam i zachęcam do komentowania. 
Znajdziesz mnie również na: 
https://facebook.com/Iluveart 
https://www.instagram.com/iluveart/
sklep www.iluveart.pl 

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Piękna. Szkoda że z angielskim u mnie krucho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie jest ci angielski potrzebny. Wystarczy wiedzieć co oznaczają symbole i robić zgodnie ze schematami. objaśnienia symboli mogę ci podać

      Usuń
  2. Czy ja mogłabym poprosic o pomoc w tłumaczeniu? Chusta jest piekna, jest wyzwaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zajmuję sie tłumaczeniem wzorów, a jeśli mogę pomóc to napiszę, że wzór jest rozrysowany na schematach i przy pomocy strony np http://maranciaki.pl/slownik_druty.htm jesteś wstanie zrobić tę chustę

      Usuń

Serdecznie dziękuje i zapraszam