Kilka chust wykonanych na szydełku.

Ten wpis będzie o chustach. 
O chustach wykonanych na szydełku. 
Zasadniczo wolę robić na drutach ale na szydełku też daję radę. 


Chusta Brioshka 

Pierwsza moja chusta wykonana na szydełku to brioshka. W czerwcu 2019 roku uznałam, że można zaprezentować ją światu. Chusta wykonana z przędzy zakupionej na www.kokonki.pl  Wzór bardzo wdzięczny i nie wymagający dużego liczenia oczek dlatego powstały jeszcze dwie chusty według tego wzoru.
 
Chusta Brioshka #2 przędza od kokonków 

Chusta Brioshka #1 przędza od kokonków
 

Chusta Brioshka #3 przędza kolorowe włóczki 

Brioshka #3 wykonana z przędzy zakupionej w https://kolorowewloczki.pl/ 

Wzór na chustę Brioshka z którego ja robiłam powyższe chusty wygląda tak .


Brioshka schemat graficzny

Dandelion Lane 


Kolejnym wzorem chusty na szydełku jest mój absolutny faworyt Dandelion. Chust według tego wzoru na ten moment zrobiłam 17 bo jestem na ostatnich rzędach egzemplarza numer 18. Raz zostałam poproszona o takie same kolory jak już robiłam, a tak to się nie powtarzały. 

tutaj armia Dandelionów z podpisami dla ułatwienia z jakiego materiału są wykonane. 

Dandelion #1 włóczka Scheepjes Whirl


Dandelion #2 włóczka flowers

Dandelion #3 włóczka flowers

Dandelion #4 kokonek rare

Dandelion #5 włóczka flowers 

Dandelion #6 włóczka Scheepjes Whirl


Dandelion #7 przędza kokonki

Dandelion #8 włóczka Scheepjes Whirl

Dandelion #9 przędza kolorowy motek

Dandelion #10 przędza kokonek soft

Dandelion #11 przędza flowers

Dandelion #12 przędza flowers

Dandelion #13 przędza kokonki

Dandelion #14 akryl bez nazwy

Dandelion #15 przędza kolorowe włóczki

Dandelion #16 przędza zakręcone motki

Dandelion #17 przędza od zakręconych motków 

Wzór na chustę dandelion możliwy był kiedyś do zakupienia na ravelry ale teraz podobno nie da się. Nie sprawdzałam, bo kupiłam dawno temu i cieszę się bardzo, że podjęłam taką decyzję mimo, że wtedy nie ogarniałam dobrze szydełka. 

Ultimate Sacrifice


Trzecim moim wzorem, który lubię robić na szydełku jest chusta Ultimate Sacrifice ja ją dla siebie nazwalam Skrzydła. Wzór chusty jest jedynie opisowy dlatego podchodziłam do niej z ostrożnością. Gry już się odważyłam to okazało się, że jest intuicyjny i nie wymaga takiego liczenia oczek.
Chust według tego wzoru zrobiłam 5 chust z różnych materiałów.
trzecia to włóczka od https://kolorowewloczki.pl/ jak gratis do zamówienia (warto kupować w tej firmie mają fajne promocje) 
czwarta to włóczka cotton cake 
piąta to przędza zakupiona w https://zakreconemotki.com/ też polecam są mega szybcy w realizacji zamówień. 

Skrzydła #1 włóczka flowers 

Skrzydła #2 włóczka  Alize Bella Ombre Batik

Skrzydła #3 włóczka z kolorowych motków

Skrzydła #4 włóczka cotton cake

Skrzydła #5 włóczka z zakręconych motków

It Calls Me 

Czwarty i ostatni wzór chusty na szydełku, który robiłam to It Calls Me to jest ciekawy wzór z możliwością adaptacji według uznania ale trzeba liczyć oczka starannie. Mnie chusta wyszła tak 




Chusta wykonana z przędzy zakupionej w https://kolorowewloczki.pl/ według mojej własnej modyfikacji. 
Wygląda na to, że na dzień 25 stycznia 2022 roku zrobiłam 26 chust na szydełku. Biorąc pod uwagę pierwszą wykonaną w czerwcu 2019 roku to wychodzi 0,866 chusty na miesiąc. 

Kolejny post będzie o chustach wykonanych na drutach. 


 

Pozdrawiam i zachęcam do komentowania. 
Znajdziesz mnie również na:
https://facebook.com/Iluveart 
https://www.instagram.com/iluveart/ 

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje i zapraszam